rss
email
tumblr
facebook

2009. július 12., vasárnap

Megtaláltam

Végre megtaláltam a nekem való operációs rendszert. Úgy hívják, hogy Linux Mint. Szép, letisztult, könnyű használni és Linux. Tényleg szép, nem viccelek. Ilyenkor az ember egy screenshot-ot szokott betenni a desktopjáról meggyőzésképpen. Hát most én is azt teszem. Ezt a képet nem egy hiperszuper képszerkesztő és 3D renderelő szoftverrel csináltam, hanem egyszerűen a printscreen gomb megnyomásával. Az én desktopom tényleg ilyen, ez nem vicc, ez maga a hátborzongatóan gyönyörű virtuális valóság. Irígykedj nyugodtan, a helyedben én is azt tenném. Igazából egy videót kellene ide betennem róla, de azt most nincs kedvem csinálni, érd be ezzel.



Ha neked is kell ilyen, akkor klikk ide.



Ingyen van, csak ki kell írnod egy CD-re, hogy telepíteni tudd. És akkor itt egy búcsú screenshot, hogy megmutassam a virtuális desktopok között félig áttolt ablakot, amint meghajlik derékszögben, hát ez tényleg elég izé ám.



Ráadásul ha egy ilyen ablakban fut egy videó, akkor az derékszögben mozog. Szörnyű, na.



Én, a minimalista ablakkezelő környezetek elkötelezett híve, ezennel áttértem a Gnome/Compiz használatára és valahogy mégsem szégyellem magam. Láttam én már Gnome-ot is, meg Compiz-t is, de amit a Mint tud ezekből kihozni, hát az... hát az ilyen. Lenyűgöző, esztétikus, kényelmes, átlátható és még relatíve gyors is. Aki ezek után továbbra is megmarad a jól bevált vindózánál, annak lelke rajta. Na, máma már nem screenshotolok tovább, viselkedjetek rendesen, egyetek kakaóscsigát, sziasztok!

0 megjegyzés: