rss
email
tumblr
facebook

2009. szeptember 3., csütörtök

450

Ma nem érzem túl jól magam. Ez nem is meglepő, mert leállt a bal agyféltekém. Ezt onnan állapítottam meg, hogy az alábbi szám kifejezetten tetszett, amikor meghallottam a rádióban. Hazaérve megkerestem a jútyúbon, és még sokáig kerestem, mire találtam végre olyat, ahol legalább nem látszik semmi, csak a szöveg, mert hát az eredeti videó az szörnyű. Bon Jovi sosem volt igazi rocker, csak egy jófiú rocker ruhában. A zenéje sosem volt igazán hardcore, inkább olyan színpadias nyálrock-szerű, mint annyi más amerikai bandáé. És ebben itt mégis van valami. Nem mondanám, hogy jó a zene, mert hát nem jó. Nem mondanám, hogy jó a szöveg, mert hát az sem. Lehet, hogy egyszerűen csak nem érzem túl jól magam és ezért gyógyszerre van szükségem.

2 megjegyzés:

ivory írta...

részvétem..:) már a maga korában is ciki volt. de nyomokban fülbemászó, így nem csodálom, hogy egy gyengébb pillnanatodban meginogtál:)

xor írta...

Köszönöm az együttérzést.