rss
email
tumblr
facebook

2010. május 20., csütörtök

És a filmszkennerhez

egy iMac-et is szeretnék. De beszéljünk most a scannerről. Szóval nem vagy túl aktív, kedves olvasó, hogy finoman fogalmazzak, pedig meg sem érdemled. Az van, hogy én itten elhintem a hírt, széjjelkürtölöm az újságot, feladom a magas labdát, hogy lecsapd, azaz meglepj engem egy ilyen szkennerrel, vagy legalább írj egy nyamvadt kommentet, vagy valami. Erre nyilván te magad is rájöttél. És akkor most hadd osszak meg veled egy titkot, amolyan belső információt a xor szerkesztősége tájáról: meglepő módon nem hemzsegnek itt a filmszkennerek ám. Hogy teljesen pontosan fogalmazzak, egyetlen nyamvadt darabot sem találtam a küszöbön az elmúlt napokban. De még egy tréfás megjegyzést sem. Ez pedig nem szép tőled.

Nem lesz ennek jó vége. Ne mondd, hogy nem szóltam. Ismersz, nem szoktam a levegőbe beszélni.

6 megjegyzés:

az, aki írta...

Hát ettől a bejegyzéstől megrettenve elkezdtek a kis szürke agysejtjeim lázasan dolgozni a "Hogyan legyen Xornak filmszkennere?" problémára megoldást találandó.

És van is ötletem, nem is egy, a kifejtésükhöz azonban a reggeli, munkába menős telefonos mobilinternetezés nem igazán elégséges feltétel. Szóval majd gép mellett folytköv.

Addig is veszek egy ötöslottót, a várható kimondani is rettenetes várható főnyereményböl egy egész műteremre futja. (Na tessék, csak leírtam az egyik ötletem.)

Kurucz István írta...

A filmeket nézni kell, nem szkennelgetni, meg nem csak akkor kell posztolgatni szegény blogodba, ha valami gondod van, irgumburgum, amúgy kösz, hogy írtál, szia! :)

"loids"

xor írta...

Aki: remek ötlet, drukkolok neked, hogy nyerj! :-)

Never: a filmszkennerrel nem mozifilmeket, hanem fotókat lehet beszkennelni. :-)

lertio

az, aki írta...

A lottónyeremény a múlt héten nem jött be, így tegnap népi kezdeményezést kezdeményeztem.

az, aki írta...

A lottónyeremény ezen a héten sem jött be, miként a népi kezdeményezés sem. Valami mást kell kitalálnom...

baowah írta...

ocsoer: http://www.diyphotography.net/scan-your-old-film-for-the-cost-of-a-happy-meal