rss
email
tumblr
facebook

2009. október 5., hétfő

Anti-Visitor Initiative

Régen volt már, hogy utoljára nemzetközi kezdeményezést csináltam, tehát itt van az ideje, hogy megint. Hiába untatlak béna fotókkal, hiába posztolok hosszút öreg rozsdás vasakról, hiába nem posztolok utána sokáig, akár mit is teszek, a látogatottságom csak nem konyul lefele, szóval most már erélyesen fogok föllépni. Az erélyes föllépés úgy fog megvalósulni, hogy én most megalapítom az Anti-Visitor Initiative (röviden: AVI) nevű dolgot és egyből csatlakozom is hozzá.

Na de mi is ez az AVI? Azt kell tudnod róla, hogy a célja az információs szabadság teljes kivívása a látogatók számának drasztikus csökkentésével. Ez tehát egy radikális mozgalom. Ne hagyd, hogy az olvasók diktáljanak! Ne befolyásoljon a page hit! Ne legyél a látogatottsági statisztikák rabja! Csatlakozz az AVI-hoz, ha az alábbiak legalább egyike igaz rád:
  • Nem akarom, hogy a blogom népszerű legyen, sőt, a népszerűség ellen szeretnék nyilvánosan is fellépni.
  • Akarom ugyan, hogy a blogom népszerű legyen, de hiába, mert ez az istennek se sikerül, ezért dacból szeretnék a népszerűség ellen nyilvánosan is fellépni.
  • Cenzúrázzák a blogomat, vagy legalább is figyelik, és nem írhatok azt, amit akarok.
  • Én cenzúrázom mások blogját.
  • Mások cenzúrázzák mások blogját, de ezzel nem értek egyet.
  • Mások cenzúrázzák mások blogját és ezzel egyetértek.
  • Olyanok is olvassák a blogomat, akiknek nem kellene.
  • Olyanok sem olvassák a blogomat, akiknek kellene.
  • Mindig is szerettem volna egy jó kis nemzetközi kezdeményezéshez csatlakozni, de nem találtam eléggé kúlnak egyiket sem.
  • Hülyeségnek tartom ezt a kezdeményezést, ezért megtévesztésből beépülök, hogy belső információkat szerezhessek meg, amikkel majd visszaélést követek el.
Most már tudod, hogy csatlakoznod kell-e, vagy nem. Egy kérdés maradt tehát: hogyan tudsz csatlakozni? Ez igazán egyszerű. Tedd ki az alábbi képek valamelyikét a blogod sablonjában valahova, és már csatlakoztál is. Minél feltűnőbb helyre teszed annál jobb lesz a hatás. De ha nem túl feltűnő helyre teszed, attól a csatlakozás még csatlakozás.

Szóval itt vannak a berakandó képek:



Az elsőt fekete háttérhez lehet használni, a másodikat fehér háttérhez, a harmadikat pedig bármilyenhez. (A harmadik képnek van fekete kerete, a másodiknak nincs, ez a különbség, csak a fekete háttéren nem látszik jól . De most ezért nem fogom átszínezni a blogomat.)

Lehet részben is csatlakozni, ez olyan pártoló tagság féle, és azt jelenti, hogy csak ilyen kisebb képet teszel ki:

 

Aztán akkor is lehet csatlakozni, ha szégyellős vagy. Ebben az esetben az alábbi, egészen picurka képekből tegyél ki egyet:



Lehetsz gyémánt fokozatú szponzor is, ez nem kerül pénzbe, viszont ezt kell kitenni hozzá:



Ha meg alapító tagságot szeretnél, akkor ilyet kell kitenni:
 
Tudom, ez pont olyan, mint a gyémánt fokozatú szponzoros, csak kisebb, de az van, hogy ez fér el a blogomban oldalt, tehát ezért ez az alapító tagságos.

Aztán van még a Mega Tagság is. Úgy lehetsz Mega Tag, ha ezek közül teszed ki valamelyiket:





 

És még kitalálhatsz másféle csatlakozási módot is, és ha adsz jó ötletet, csinálok hozzá kitenni valót.

Gondolkoztam azon, hogy csinálok a mozgalomnak egy külön szájtot, rajta azok listájával, akik csatlakoztak, de aztán elvetettem. Milyen lenne már, ha pont erről a szájtról nézné meg valaki a blogjukat, amikor az egész mozgalom arról szól, hogy ne. Szóval nincs szájt a tagok védelmében, ez a poszt viszont van, úgyhogy csatlakozz, ne kelljen még egyszer mondanom.

4 megjegyzés:

az, aki írta...

Én ezennel csatlakoztam, kiírtam a fejlécbe, hogy "AVI member". :)

ivory írta...

ez már művészet. kétfarkú minimum. csatlakozom én is!

streetsta írta...

Visszafelé olvasom a blogot (nemnem, nem togolb a mosavlo élefazssiV, hanem az újabbtól haladok a régebbi bejegyzések felé), és egyre biztosabb vagyok benne, hogy az Autofiliás Lowtyohoz hasonlóan eléred nálam azt, hogy lezsibbadt aggyal csak annyit tudjak kérdezni: Hogy hülye vagy, azt mondtam-e már?

xor írta...

:-DDD Azért téged sem kell ám félteni.